Βόλος 14/05/2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Όταν το 1977 η ΑΓΕΤ ήθελε να κάνει επέκταση του εργοστασίου της, που αποδείχθηκε ολέθρια για το περιβάλλον της πόλης του Βόλου, μοίραζε καθρεφτάκια και χάντρες (χορηγίες για παιδικές χαρές, πληρωμένες ανακοινώσεις κλπ.) στους «ιθαγενείς» της πόλης μας. Από τότε ξαναθυμήθηκε το ζήτημα της «εταιρικής κοινωνικής ευθύνης» της για τη Μαγνησία, ακριβώς από το 2017 και μετά, που πήρε την άδεια να καίει σκουπίδια, επιδοτούμενη φυσικά. Στο μεσοδιάστημα «ξέχασε» την τοπική κοινωνία. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα έχει επιδοθεί σε ένα αγώνα για να εξωραΐσει το προφίλ της το οποίο έχει τσαλακωθεί στα μάτια των Βολιωτών από την καύση των σκουπιδιών και τις επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον της πόλης. Με «βραβεύσεις» που όλοι καταλαβαίνουν πώς επιλέγεται η ΑΓΕΤ για αυτές, με «δωράκια» σε φορείς και το νοσοκομείο, με πληρωμένες ανακοινώσεις στον τύπο, με πλατφόρμα πληροφόρησης για το «περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα»(!!!) του εργοστασίου κλπ., προσπαθεί να δείξει κοινωνικό πρόσωπο, πάντα από το 2017 και μετά. Πρόσφατα επιδιώκει την αυτοδιαφήμισή της με τη χρηματοδότηση έργου που θα αναδείξει ένα μονοπάτι από το Κεραμίδι μέχρι το Τρίκερι σε συνεργασία με τη «Μαγνήτων Κιβωτό». Η Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας θα θεωρούσε θετικό αν η Περιφέρειας Θεσσαλίας, αντί του καταστροφικού αυτοκινητόδρομου που ξεκίνησε να κατασκευάζει από τα παράλια της Λάρισας έως το Πουρί και τη Ζαγορά διασχίζοντας μια παρθένα περιοχή, αναλάμβανε να υλοποιήσει το έργο το οποίο χρησιμοποιεί η ΑΓΕΤ για τη δική της προβολή. Δηλαδή το μονοπάτι που προαναφέραμε. Θα ήταν καλό να μας πληροφορήσει η ΑΓΕΤ πόσα εκατομμύρια ευρώ εισέπραξε από τις επιδοτήσεις (gatefee) για την παραλαβή και καύση των χιλιάδων τόνων αποβλήτων που έφερε από την Ιταλία και πόσες χιλιάδες ευρώ δαπάνησε για δωρεές στην τοπική κοινωνία και πόσα για τη συγκεκριμένη πεζοπορική διαδρομή. Έτσι οι πολίτες θα μπορέσουν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.