Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας

eggrafeite

23.jpg

Δελτία τύπου άλλων φορέων

Δελτία τύπου άλλων φορέων που έχουν ενδιαφέρον.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΥΛΙΚΟ ΑΓΕΤ

Αντιπεριφερειάρχη κ. Κολυνδρίνη, στις αποθήκες της ΑΓΕΤ, αλλά και σε φορτηγό αυτοκίνητο το οποίο μετέφερε συσκευασμένα δεμάτια από το πλοίο στις εγκαταστάσεις της ΑΓΕΤ.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της ανάλυσης και αφού πραγματοποιήθηκε διαίρεση της μετρηθείσας από το εργαστήριο τιμής της Διαμέσου περιεκτικότητας σε υδράργυρο με τη χαμηλότερη τιμή της Θερμογόνου Δύναμης (3 MJ/Kg ) ώστε αυτή να προσδιοριστεί σε τιμές mg/MJ, το δείγμα κατατάσσεται σε μεγαλύτερη κλάση (Κλάση 4 ως προς την Διάμεσο περιεκτικότητας σε υδράργυρο) απ’ όσα ορίζονται στην ΚΥΑ οικ.56366/4351/2014 (ΦΕΚ Β3339/12.12.2014).
Όσον αφορά στη σύσταση του συγκεκριμένου δείγματος σύμφωνα με τα αποτελέσματα χημικού διαπιστευμένου εργαστηρίου, αυτό αποτελείται από 15-20% χαρτί, 75-80% πλαστικό και από 5-10% λοιπά υλικά (υφάσματα, ξύλο και οργανικά).
Η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας μετά την γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων έδωσε εντολή η αρμόδια υπηρεσία να προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες που επιβάλλονται σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΕΠΟ του Υπουργείου. Σε δηλώσεις της η κ. Κολυνδρίνη τόνισε «για την Περιφέρεια Θεσσαλίας προέχει η προστασία της υγείας των πολιτών και για αυτό δεν θα ανεχτεί καμία παράνομη πράξη που επιβαρύνει το περιβάλλον και θα εφαρμόσει στο ακέραιο τις προβλεπόμενες από το Νόμο κυρώσεις».

Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΕΤ

Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΕΤ

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών ζητά μέτρα για την καύση απορριμμάτων από την ΑΓΕΤ, μετά από παρέμβαση του περιφερειακού τμήματος Θεσσαλίας.
Το Περιφερειακό Τμήμα Θεσσαλίας αξιολογώντας τη σοβαρότητα του θέματος, το οποίο σχετίζεται με την προστασία του περιβάλλοντος και την υγεία των πολιτών, απευθύνθηκε στην κεντρική Υπηρεσία της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, η οποία αποτελεί και σύμβουλο του Κράτους.

Από τα έγγραφα που εξετάστηκαν προέκυψε με βάση την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων του 2014 αδειοδοτήθηκε το εργοστάσιο ΑΓΕΤ στην Αγριά Βόλου για την καύση εναλλακτικών καυσίμων, σε μερική αντικατάσταση των χρησιμοποιούμενων συμβατικών στερεών καυσίμων (μίγμα άνθρακα-πετ κοκ και αγροτική βιομάζα). Η χρήση εναλλακτικών καυσίμων στις εγκαταστάσεις της ΑΓΕΤ ξεκίνησε το 2015 και μέχρι τις 21/3/2017 καταναλώθηκαν 11.020 τόνοι RDF, ενώ για το 2016, η εταιρεία προμηθεύθηκε εναλλακτικά καύσιμα από δύο μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων.

Επίσης, από τα έγγραφα προέκυψε ότι κατά τον έλεγχο των εκπομπών από τη βιομηχανία παρατηρήθηκαν υπερβάσεις του ορίου για τον TOC (ολικός οργανικός άνθρακας) που είναι 10 mg/Nm3. Οι υπερβάσεις παρατηρήθηκαν με χρήση συμβατικού καυσίμου, ενώ δεν αναφέρονται μετρήσεις TOC ολικού οργανικού άνθρακα σε συνθήκες συναποτέφρωσης.
Αυξήθηκαν τα όρια του άνθρακα χωρίς αιτιολόγηση

Στις 24.02.2017 εκδόθηκε Απόφαση τροποποίησης της έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για τις εκπομπές άνθρακα στην οποία το όριο από 10 mg/Nm3 αυξήθηκε σε 40 mg/Nm3 με το αιτιολογικό ότι «οι εκπομπές TOC δεν προέρχονται από τη συναποτέφρωση αποβλήτων». Στα έγγραφα δεν φαίνεται τεκμηρίωση του παραπάνω αιτιολογικού, σύμφωνα με την Ένωση Χημικών.

Η άποψη του επιστημονικού τμήματος περιβάλλοντος είναι η εξής:
Γενικά, σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν παραδείγματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων στην τσιμεντοβιομηχανία, ώστε η τελευταία να διευκολύνεται με φθηνότερο καύσιμο, ενώ με τον τρόπο αυτό βρίσκεται μια ορθολογική λύση για τη διαχείριση κάποιων αποβλήτων, για τα οποία δεν υπάρχει κάποια καλύτερη και οικονομική λύση σωστής διαχείρισης. Το 2014 αδειοδοτήθηκαν δύο τσιμεντοβιομηχανίες, η TITAN στη Θεσσαλονίκη και η ΑΓΕΤ στον Βόλο.

Oι προβληματισμοί είναι εύλογοι. Είναι προφανές ότι απαιτούνται συνεχείς και συστηματικοί έλεγχοι, ώστε να προληφθούν τυχόν δυσμενείς επιδράσεις στο περιβάλλον και την υγεία των κατοίκων. Ειδικότερα:
-Θα πρέπει να αποδειχθεί αν και κατά πόσο τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν καλύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, έναντι του πετ κοκ που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της τσιμεντοβιομηχανίας.

-Θα πρέπει να αποδειχθεί αν και κατά πόσο η συναποτέφρωση αυξάνει τις εκπομπές ρύπων όπως PAHs, PCBs, TOC, HCI, HF (οι εκθέσεις δείχνουν ότι αυτοί οι ρύποι έχουν μετρηθεί μόνο στις εκπομπές του συμβατικού καυσίμου).
-Να καθοριστεί το μέγιστο ποσοστό στο οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα εναλλακτικά καύσιμα, χωρίς να αυξάνουν τις εκπομπές επικίνδυνων ρύπων πέρα από τα ισχύοντα νομοθετημένα όρια.

$1–                    Να καθοριστούν συγκεκριμένοι τύποι και σύσταση αποβλήτων που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εναλλακτικά καύσιμα.

$1–                    Να διενεργούνται έλεγχοι των εκπομπών (δειγματοληψία και χημική ανάλυση) από ανεξάρτητους φορείς και όχι μόνο από τη βιομηχανία.
6. Να συμμετέχει στο Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος (ΚΕΠΠΕ) που συγκροτήθηκε από τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας και εκπρόσωπος του περιφερειακού τμήματος για τον έλεγχο της αξιοπιστίας των μετρήσεων που παρουσιάζει η εταιρεία.

$1–                    Δεδομένης της μικρής απόστασης της τσιμεντοβιομηχανίας από την πόλη του Βόλου, να αποφασιστεί συστηματική παρακολούθηση των συγκεντρώσεων ορισμένων ρύπων (π.χ. PAHs, As, Cd, Νi) στην ατμόσφαιρα της πόλης. Παλαιότερη έρευνα του ΑΠΘ έδειξε σημαντική συνεισφορά των εκπομπών της ΑΓΕΤ στα σωματίδια ΡΜ10 μέσα στην πόλη (~8,5% στο κέντρο, 14% στη Ν. Ιωνία και 22% στη Ν. Δημητριάδα).

ΑΠΟΦΑΣΗ 27ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΑΝΔΟΙΚΟ

 

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΔΙΚΤΥΟ                                      ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ                                  ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ                                ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

(ΠΑΝΔΟΙΚΟ)                                                            (ΚΕΔΕ)

                                                

                                               

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ

                                                   

 

                    Π.Ε.Δ.Η.                                     ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

                                         

Απόφαση 27ου Συνεδρίου

ΠανελληνίουΔικτύουΟικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ)

Ηγουμενίτσα 17-19 Νοεμβρίου 2017

Θέμα: «Προβλήματα Κλειστών Θαλάσσιων Κόλπων»

Απόφαση των Συνέδρων

Από τις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν, οι σύνεδροι διαπιστώνουν ότι:

$1·                    Οι κλειστοί κόλποι έχουν συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες που πρέπει να ληφθούν επειγόντως υπόψη.

$1·                    Υπάρχει περιορισμένη ανανέωση νερών.

$1·                    Τα οικοσυστήματα τους είναι πολύ ευαίσθητα.

$1·                     Οι ανθρωπογενείς δραστηριότητες πχ βιομηχανία, αποχετεύσεις, τουρισμός, αλιεία, γεωργία κτλ. εντείνουν την ρύπανσή τους.

$1·                    Απαιτείται η σωστή σχεδίαση και εγκατάσταση των βιολογικών καθαρισμών και η αναβάθμιση, συντήρηση και έλεγχος λειτουργίας των υπαρχουσών. Στους κλειστούς κόλπους πρέπει όλοι οι οικισμοί ανεξάρτητα από το πληθυσμιακό τους μέγεθος να αποκτήσουν βιολογικούς καθαρισμούς.

$1·                    Η εποχικότητα, η κλιματική αλλαγή και οι αλληλεπιδράσεις του τουρισμού με άλλες δραστηριότητες, αποτελούν σημαντικά ζητήματα για τη βιώσιμη ανάπτυξη κάθε κλειστού κόλπου.

$1·                    Ο θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός τους, πρέπει να λάβει υπόψη του τον κίνδυνο από μεταφορές καυσίμων, βλέπε π.χ. πρόσφατο ατύχημα στο Σαρωνικό. Οι ιδιαιτερότητες της ρύπανσης που προκλήθηκε από το ναυάγιο του «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ», οι εργασίες απορρύπανσης των ακτών και η οικονομικές επιπτώσεις που υπήρξαν, πρέπει να προβληματίσει τους αρμόδιους και να αποτελέσει το σήμα κινδύνου για τη λήψη όλων των μέτρων που απαιτούνται για να μην επαναληφθεί τέτοια καταστροφή.

$1·                    Είναι απαραίτητη η αυστηρή εφαρμογή των υπαρχουσών εθνικών, ευρωπαϊκών και διεθνών κανονιστικών διατάξεων για τη βιωσιμότητα των κλειστών κόλπων.

$1·                    Η νομοθεσία (Ελληνική και Διεθνής) που αφορά τις θαλάσσιες ρυπάνσεις είναι επαρκής, αρκεί να εφαρμόζεται, ιδιαίτερα για την αποφυγή της ρύπανσης στους κλειστούς θαλάσσιους κόλπους.

$1·                    Απαιτείται η συμπλήρωση και αναθεώρηση του εθνικού θεσμικού πλαισίου για τις προστατευόμενες περιοχές NATURA 2000 και RAMSAR, το οποίο συνδέεται με την ελλειμματική προστασία των κλειστών θαλάσσιων κόλπων. Βλέπε π.χ. Παγασητικός κόλπος.

$1·                    Οι Φορείς Διαχείρισης των προστατευόμενων περιοχών είναι απαραίτητοι για την προστασία τους και πρέπει να κατοχυρωθούν και να αποκτήσουν ελεγκτικές και προανακριτικές αρμοδιότητες.

$1·                    Η διατάραξη της βιολογικής αλυσίδας στον Κορινθιακό κόλπο και κυρίως των ψαριών λόγω της υπεραλίευσης, έχει συντελέσει στην κατάληψη του θώκου τους από τις τσούχτρες. Εκφράζονται μάλιστα φόβοι ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε άλλους κλειστούς κόλπους.

$1·                    Οι ιχθυοκαλλιέργειες αποτελούν μια συμπληρωματική της αλιείας δραστηριότητα, με σημειακή ρύπανση, η οποία όμως πρέπει να ελέγχεται ως προς την εφαρμογή της περιβαλλοντικής νομοθεσίας με την επιβολή κυρώσεων σε περιπτώσεις παραβίασης των όρων παραχώρησης χρήσης, αλλά και των περιβαλλοντικών όρων που αδειοδοτήθηκαν. Να είναι δε αναρτημένοι οι όροι και οι άδειες λειτουργίας σε ειδικό διαδικτυακό τόπο.

$1·                    Είναι σημαντικό να υπάρξουν προγράμματα προστασίας των ιχθυοπληθυσμών στις Ελληνικές θάλασσες, με συνεχείς ελέγχους και αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας.

$1·                    Να απαγορευτεί η αλιεία από γρι-γρι σε απόσταση μικρότερη από 1,5 μίλι από την ακτή, ενώ το σήμα που εκπέμπουν να επαναλαμβάνεται ανά 20 λεπτά.

$1·                    Τέλος με γνώμονα την σύγχρονη αντίληψη του πράσινου λιμένα είναι αναγκαίο να βελτιωθεί το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο σχεδιασμού, κατασκευής, αναβάθμισης και λειτουργίας λιμένων και μαρινών.

Για το 27ο Συνέδριο

Ο Πρόεδρος

κ.α.α.

Κώστας Βολιώτης

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 27ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ

      ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΔΙΚΤΥΟ                                    ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ                                  ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ                                ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

(ΠΑΝΔΟΙΚΟ)                                                            (ΚΕΔΕ)

                                                

                                              

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ

                                                   

 

                    Π.Ε.Δ.Η.                                                 ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

                                         

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΟ 27ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΙΚΟ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ: ΚΕΔΕ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ,

ΠΕΔ ΗΠΕΙΡΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ), που εκπροσωπεί περισσότερες από 40 οικολογικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, πραγματοποιεί το 27ο Συνέδριό του στις 17-19 Νοεμβρίου 2017 στην Ηγουμενίτσα (Αμφιθέατρο ΤΕΙ), με θέμα:

«Προβλήματα Κλειστών Θαλάσσιων Κόλπων»,

Συνδιοργανωτές του Συνεδρίου είναι: η ΚΕΔΕ, η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ,

η ΠΕΔ ΗΠΕΙΡΟΥ, και ο ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Έναρξη: Παρασκευή 17/11/2017 ώρα 16.00

Το Συνέδριο αυτό είναι το 13ο που συνδιοργανώνεται με την ΚΕΔΕ

Το Συνέδριο αυτό είχε προγραμματιστεί από πολύ καιρό τώρα και δυστυχώς, είναι πολύ επίκαιρο μετά το ζήτημα της ρύπανσης του Σαρωνικού Κόλπου.

Γνωρίζοντας τη σπουδαιότητα των κλειστών κόλπων και το γεγονός ότι αποτελούν πολύ ευαίσθητα οικοσυστήματα, θεωρούμε ότι το θέμα του 27ου Συνεδρίου παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

 

Εισηγήσεις να γίνουν από φορείς και πρόσωπα που ειδικεύονται σε θέματα θαλάσσιου περιβάλλοντος ή σχετίζονται με ζητήματα κλειστών κόλπων.

Πληροφορίες:

Κώστας Βολιώτης, Συντονιστής Οργανωτικής Επιτροπής

τηλ. και φαξ 24210-38387/ κινητό 6977-686838

Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής

Σάββας Χιονίδης, Πρόεδρος Επιτροπής Χωροταξίας, Υποδομών και Περιβάλλοντος της ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Κατερίνης

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΙΚΟ ΣΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΙΚΟ ΣΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ»

            Την ακύρωση της υπ’ αριθ. 60106/1793/18.07.2017 Απόφασης του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής ζητά το Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων (ΠΑΝΔΟΙΚΟ), με Προσφυγή που κατέθεσε σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Στην Προσφυγή αυτή προβάλλεται ότι ο εν λόγω Συντονιστής, με την Απόφασή του αυτή, διέκοψε, παράνομα, τη διαδικασία Ανάρτησης και Κύρωσης του Δασικού Χάρτη της επίμαχης περιοχής του Ελληνικού, που είχε θεωρηθεί, πριν από επτά (7) χρόνια, με την υπ' αριθ. 2052/14.6.2010 Απόφαση του Διευθυντή Δασών Πειραιά αλλά και εκ νέου με την υπ’ αριθ. 104546/3693/15.12.2016 Απόφαση του ίδιου Διευθυντή, πέντε (5) μήνες πριν από την έκδοση της υπ’ αριθ. 39216/1659/11.05.2017 Πράξης Χαρακτηρισμού του Δασάρχη Πειραιά, για την περιοχή αυτή.

            Το ΠΑΝΔΟΙΚΟ υποστηρίζει, στην Προσφυγή του, ότι η παραπάνω Απόφαση του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής παραβιάζει, ολοφάνερα, τη συνταγματική υποχρέωση του Κράτους να συντάξει, εγκαίρως, το Δασολόγιο (που ακολουθεί την κύρωση των Δασικών Χαρτών) και τις σχετικές διατάξεις των άρθρων 13 και 14 του Ν.998/1979 (όπως ισχύουν τροποποιημένες με το άρθρο 153 του Ν. 4389/2016) και του άρθρου 155 του ίδιου Νόμου, που δημοσιεύθηκε στις 27.05.2016 και περιέλαβε ιδιαίτερο Κεφάλαιο με τίτλο:  «ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ΄, ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΘΕΩΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ». Τις ρυθμίσεις αυτές παραβιάζει, κατάφωρα και κατάδηλα, η παραπάνω Απόφαση του Συντονιστή Α.Δ.Α., με την οποία «επικυρώνεται» η διαδικασία του προσωρινού χαρακτηρισμού της επίμαχης έκτασης, αντί της οφειλόμενης Ανάρτησης των Δασικών Χαρτών και ταχείας ολοκλήρωσης της Κύρωσής τους, που αποτελεί και τον οριστικό χαρακτηρισμό της έκτασης.

            Όπως εκθέτει στην Προσφυγή του το ΠΑΝΔΟΙΚΟ, η υπ’ αριθ. 39216/1659/11.05.2017 Πράξη Χαρακτηρισμού του Δασάρχη Πειραιά είναι προδήλως παράνομη, διότι, για τους προαναφερόμενους λόγους, έχει εκδοθεί κατά κατάχρηση διαδικασίας, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την παράνομη διακοπή της οφειλόμενης, κατά το Σύνταγμα, ολοκλήρωσης της διαδικασίας σύνταξης του Κτηματολογίου.

            Υπό τις συνθήκες αυτές, το ΠΑΝΔΟΙΚΟ θεωρεί ότι η Προσφυγή του στη Δικαιοσύνη αναδεικνύει ένα μείζον θεσμικό πρόβλημα, όσον αφορά τις αντιλήψεις που επικρατούν, για την επιδιωκόμενη οικονομική ανάπτυξη, η οποία είναι αδύνατον να είναι αειφόρος, όταν, στην προκείμενη, αναγγελλόμενη, ως μέγιστη και σπουδαία, επένδυση του Ελληνικού, θυσιάζονται οι Δασικοί Χάρτες, υπέρ του προσωρινού χαρακτηρισμού της περιοχής με την εν λόγω Πράξη Χαρακτηρισμού του Δασάρχη Πειραιά. Και εγείρεται ένα αμείλικτο ερώτημα: Γιατί άραγε η περίπτωση αυτής ειδικά της επένδυσης αποστρέφεται τον θεωρημένο, εδώ και επτά (7) χρόνια Δασικό Χάρτη της περιοχής, ενώ οι Δασικοί Χάρτες διαφημίζονται, σε καθημερινή βάση, από τους υπεύθυνους για τη σύνταξή τους, ως κύριο «εργαλείο ανάπτυξης»;

Την Προσφυγή προσυπογράφει η Οικολογική Συνεργασία Παλαιού Φαλήρου, που είναι μέλος του ΠΑΝΔΟΙΚΟ

Την Προσφυγή υπογράφει ο Δικηγόρος κ. Δήμος Γ. Νικόπουλος, o οποίος είναι νομικός παραστάτης του και πληρεξούσιος Δικηγόρος του ΠΑΝΔΟΙΚΟ σε σειρά περιβαλλοντικών υποθέσεων.

Δικόγραφο Προσφυγής:

https://dasarxeiofiles.files.wordpress.com/2017/10/ceb1ceb9cf84ceb7cf83ceb7-ceb1cebacf85cf81cf89cf83ceb7cf83-cf80ceb1cebdceb4cebfceb9cebacebf-2-10-17.pdf